سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاسخ حسن روحانی به ولادیمیر پوتین

رئیس جمهور منتخب ملت ایران خطاب به رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه دولت من منادی صلح و دوستی برای همه ملت های جهان است گفت: دولت جدید ایران با تکیه بر تمدن دیرپا و پویای ایرانی و فرهنگ غنی اسلامی تلاش خواهد کرد تا از طریق تفاهم ، ایجاد اعتماد و احترام متقابل روابط با کشورهای جهان را گسترش داده و تقویت کند.

به گزارش امور رسانه ای دفتر رئیس جمهوری منتخب، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری فدراسیون روسیه، تاکید کرده است: دولت من منادی صلح و دوستی برای همه ملت های جهان است و برای تحقق این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش دفتر امور رسانه ای دفتر رئیس جمهوری منتخب، دکتر روحانی در این پیام تصریح کرده است: دولت جدید ایران با تکیه بر تمدن دیرپا و پویایی ایرانی و فرهنگ غنی اسلامی تلاش خواهد کرد تا از طریق تفاهم ، ایجاد اعتماد و احترام متقابل روابط با کشورهای جهان را گسترش داده و تقویت کند.

رئیس جمهوری منتخب ملت ایران با تشکر از پیام تبریک رئیس جمهوری روسیه اظهار امیدواری کرده است که روابط تاریخی و همکاری دو کشور در همه زمینه ها گسترش یابد.

روحانی خاطرنشان کرده است که روابط با روسیه به عنوان یک کشور بزرگ و همسایه در سیاست خارجی ایران دارای جایگاه ویژه ای است و در دولت یازدهم از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

رئیس جمهوری منتخب همچنین در پاسخ به پیام تبریک سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان با بیان اینکه از طریق تفاهم، ایجاد اعتماد و احترام متقابل روابط با ارمنستان را گسترش خواهیم داد، اظهارامیدواری کرده است که تلاش های دو طرف موجب ارتقای روابط در تمامی عرصه ها شود.

روحانی در پاسخ به پیام تبریک باقرعزت بگوویچ رئیس جمهوری بوسنی و هرزه گوین هم اظهارداشته است که روابط با جمهوری بوسنی و هرزه گوین از بدو تاسیس با اعتماد عمیق دوجانبه دولتی و مردمی همراه بوده و آینده ای پایدار خواهد داشت و بر اراده  دولت یازدهم برای تحکیم و گسترش هرچه بیشتر این روابط تاکید می کنم.




کلمات کلیدی :